مصاحبه آرشیو خبر ها
یـک تیم سرسخـت

یـک تیم سرسخـت

آندره بارتزالی مدافع ملی پوش و مستحکم یوونتوس ، اعتقاد دارد که یوونتوس توانسته با تمرکز بالا تیم ِ خوب رُم را شکست دهد .

2 ماه پیش آن ها می گفتند که ما در صدر هستیم و همینگونه ادامه خواهیم داد ..

" بله .. آن ها فرارتر از تصور ظاهر شدند ، آن ها شکوه و قدرت خوبی را داشتند و با قدرت جلو رفتند . اما ما کار خودمان را انجام دادیم و با تمرکز جلو رفتیم و در نهایت به چیزی که می خواستیم بدون اشتباه رسیدیم "

" اینکه یک تیم در طول ِ 1 فصل کاملا خوب باشد و بتواند در پایان خود را به عنوان قهرمان معرفی کند مهم است . البته رُم تلاش زیادی کرده و تا اینجا آن ها بسیار خوب بوده اند "

" در واقع بازی با فیورنتینا چشم ِ ما را دوباره باز کرد و بعد از آن بازی بود که دوباره تمایل ِ جدی برای قهرمانی در ما متولد شد . پیروزی در مقابل رُم یک بار دیگر ثابت کرد که یوونتوس همیـشه یوونتوس است "

" ما در ابتدای فصل فشاری را نمی دیدیم . البته که خیلی ها سعی داشتند بازیکنان ِ ما را تمام شده دانند و ما را بی انگیزه کنند ، آن ها از سایر رقیب های ما ابر قدرت ساخته بودند و اعتقاد داشتند که یوونتوس در میانه راه باز خواهد ماند "

" اما همه دیدند که ما خوب شروع کردیم ، مقابل ِ فیورنتینا جریمه شدیم و دوباره به یوونتوس ِ همیشگی بازگشتیم "

" در مورد ِ مشکلات و چالش های پیش ِ رو بسیار صحبت کردیم و سختی های زیادی هم قابل ِ انتظار بودند . اما با این حال ما در زمین صحبـت کردیم . در واقع اثبات کردیم که ما هنوز یک تیم سرسخـت هستیم "
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: